Tema: Re: Apsauginiu kaukiu galiojimo laika galima pratęst jas dezifikuojant?
Autorius: CatBlack
Data: 2009-11-25 16:39:14
Pasiulyk prezervatyvus po kelis kartus naudot. Arba dar mikrobanginej kist
tarp naudojimu.
Tikiuosi tokia rusis kaip jis isnyks naturalios atrankos budu.

"Ramaas" <ner@meil.co> wrote in message
Labas,
Susiginčijau juodai su pažystamu kuris kauke panešiojąs ja deda į
mikrobangine ten
paspirgina minute ir ji vėl "nebacilota sterili" sakė galima ir garais iš
virdulio palaikyt
ir dezinfekuosis ta kaukė irgi, į mano žodžius kad tai yra nesąmonė reik
kauke keist nauja
mane išvadino anaip visaip ir kalba baigta buvo.

Kokia jūsų nuomonė apie tokį "sterilumą" panešiotu jau kaukių" ? Gal tokiu
"taupytoju"
yra daugiau.

dėkui
R.