Tema: Re: Apsauginiu kaukiu galiojimo laika galima pratęst jas dezifikuojant?
Autorius: Faktas
Data: 2009-11-26 15:02:10

--
http://sites.google.com/site/autokritinemase/

"Ramaas" <ner@meil.co> wrote in message news:helfl7$hcu$1@trimpas.omnitel.net...
> Faktas: Taip kad sutaupyt 38cnt (truputi per pigiai parašei)

žinok čia jūsų skonius.
yra ir po 24. http://www.siampeksas.lt/?lt=1117441667&gid=191&pid=465

nu tai bet kokius atveju, ar 30 ar 50, toks sutaupymas rimtai pasijaus, kad vertėtų 900W
mikrobangę įjunginėt?
ar iš principo tik taip daroma?

> Šiandien laikrašty rašo, atėjo žmogus kaukiu nusipirkt, prašo parduot kelias
> vaistininkė atsako: neparduosim keliu! pirk visą pakuote 50 vnt.
> atplėšt dėžes negalim nes jos bus tada nesterilios jau.
>
> Daba man kilo naujas klausimas kodėl kaukės nepadengiamos popierium?

kad kainuotų 70 ir dar daugaiu zmoniu imtu bandyti prikelti jas antram gyvenimui?