Tema: Re: Skiepai nuo vejaraupiu
Autorius: ALORA
Data: 2009-09-30 12:01:24
praktiškai nieko nedaroma, kas sukelia "nemalonių pojūčių", jeigu nėra
ypatingos būtinybės. Į visus vaikiškus preparatus prigrūsta cukrų,
kvapiklių, skoniklių ir kitų nesąmonių. Gydytojas ir vaistininkas yra geras
dėdė, duodantis saldainių :)
Lietuvoj mano mažajai prieš mėnesį nustatė mažakraujystę, daba paprašiau
pakartoti tyrimą, atsakymas buvo - jūs ką, norit savo vaikutį kankinti? Aš
gi matau, kad ji jokios mažakraujystės neturi. Tiesiog prevencija, tas, kaip
sakei "nepakenks, o gal ir padės" yra nurašyta