Tema: Re: Skiepai nuo vejaraupiu
Autorius: Ruta
Data: 2009-09-29 17:53:55
Būtent dėl "lizdo apsaugos" trūkumo.
KIek žinau, imunitetas, kurį turi skiepyta mama, nepersiduoda arba tik
labai persiduoda naujagimiui. Ir jeigu dar "įgimta" "lizdo apsauga"  -
tegu ir abejotinai - veikia, tai į motinos pieną šitie antikūniai
nebepatenka ir žindomo kūdikio "natūralaus" imuniteto nebepalaiko. Taigi
praktiškai jau mėnesio kūdikis yra visiškai neapsaugotas.

Tas pats, beje, galioja ir tymams. Vaikams iki metų tymai yra mirtina
liga. Tik tiek, kad "normaliai" kūdikiai ja neserga - ar nesirgdavo.
Kaip bus toliau, neaišku. Tik tiek, kad tymų užkratas nėra toks "vėjinis"...

O kad vėjaraupiai kada nors būtų visai išguiti, aš netikiu. Per daug
paplitęs ir daug variacijų turintis virusas, glaudžiai susijęs su
vadinama "rože" (beje, dėl persirgtų vėjaraupių ir senatvėje
pasitaikančios rožės santykio irgi yra įdomių dalykų). Praktiškai nė
viena liga skiepais nebuvo išnaikinta - tik apribotas plitimas.
Pasiliekant pačias bjauriausias ir nepagydomas formas, kurių gausėja
(čia konkrečiai turiu galvoj tuberkuliozę). Ar rizika, kas gausis
"apkarpius" vėjaraupius, atsveria tą riziką, kuri kyla normaliam vaikui
persergant vejaraupiais, drįstu labai abejoti.