Tema: Re: Skiepai nuo vejaraupiu
Autorius: ALORA
Data: 2009-09-29 16:41:12
tai joks ne lygio rodiklis, taip dar tarybiniais laikais mamytės be jokių
spec. žinių darė :) ir amerikoje tie "pox parties" būdavo anksčiau

dėl procentų - paskiepyti žmonės nebūtinai visai neserga, bet jeigu suserga,
praserga daug lengviau. Tai normali skiepo indikacija :) Todėl nežinau, kaip
ten tie 99 proc. skaičiuojami. Su vėjaraupiais buvo bėda ta, kad kai kuriems
vaikams po 5-6 metų po kraujyje vėl nerasdavo antikūnų nuo varicelų. Kaip
tai paveiks suaugusiuosiu nežinoma, nes visuotinio skiepijimo vaikai dar
neužaugo. Beje, yra informacijos, kad ir "persirgę" susirgdavo dar kartą,
bet labai lengva forma. O šiaip šalyse, kur visuotinai skiepijama nuo
vėjaraupių (tose pačiose JAV, Japonijoje) stipriai sumažėjo sunkių ir
mirtinų komplikacijų, susijusių su varicella zoster. ta prasme, rašoma, kad
tai rodo tyrimai :)