Tema: Re: Skiepai nuo vėjaraupių
Autorius: Ruta
Data: 2009-09-28 19:01:11
Ne, ne gandas. "Vaikiškos" ligos tokiomis būdavo vadinamos ne tik todėl,
kad dazguma jomis persirgdavo būdami vaikais, bet ir todėl, kad vaikai
perserga daugiau mažiau lengvai, kartais net nepastebimai (na, išbėrė,
na, pakosėjo...) ir - esant normalioms sąlygoms (t.y., pakaknkamia laiko
  išsisirgti ir nesinervuojantis "personalas", kad va, vaikas serga, o
reikia į darbą) praeina praktiškai be komplikacijų.

O va jeigu nepersirgęs vaikystėje suserga paauglys ar net suaugęs,
viskas būna daug prasčiau ir paties sirgimo ir komplikacijų tikimybės
požiūriu.

Tik tiek, kad vėjaraupiai yra _labai_ užkrečiami, praktiškai tai aš
nežinau, kad vaikystėj nepersirgtų, tai IMHO išimtis, bent kol dar nėra
visuotinio skiepijimo.