Tema: Re: Skiepai nuo vėjaraupių
Autorius: Ruta
Data: 2009-09-29 09:48:24
:))

Bet tai čia mistika kžakokia tai. Nes vėjaraupiai užtai ir vadinasi
vėjaraupiais, nes užkrėtimas labai greitas, "per vėją".

Mums buvo toks nuotykis - su savo vėjaraupuotu vaiku teko apsilankyti
tipo greitojoj pagalboj - mano vaikai mėgsta susirgti specialiom progom,
šį kartą tai buvo savaitgalis, po kurio sekė Kalėdos, viso trys ar net
keturios išeiginės, nepamenu. Kadangi pradėjo berti taip nuo vieno
ploto, bet gana gausiai ir buvo šiek tiek temperatūros, o nebuvau
visiškai tikra, kad vėjaraupiai, tai nusprendžiau, kad reik gydytojui
parodyt, trijų dienų nelaukiant. Žodžiu, nuvažiuojam mes ten į tą
priimamąjį, seselė išklauso mūsų bėdas ir sako: gerai, eikit va ten
palaukit. Įeinam - o ten vaikų kokie 4-5. Gerai, po kokių 10 minučių
ateina gydytojas, pirma visus apžvelgia ir sako: "Vėjaraupiai,
vėjaraupiai, vėjaraupiai, vėja... ne, čia ne vėjaraupiai, bet po 4
savaičių bus vėjaraupiai" :)