Tema: Re: vazektomija
Autorius: Volcano
Data: 2009-02-04 13:35:17
Vyro sterilizacija
Vyrų sterilizacija (arba vazektomija) taip pat yra negrįžtamas
kontracepcijos būdas. Jos metu vyro sėkliniai latakai, kuriais iš sėklidžių
į varpą keliauja spermatozoidai, yra perrišami, perpjaunami arba blokuojami
kitu būdu. Dėl to spermatozoidai nebepatenka į sėklą, kuri yra ejakuliuojama
lytinių santykių metu, ir tada vyras nebegali apvaisinti moters.

Šis kontracepcijos metodas ypač efektyvus ir nesukelia jokių komplikacijų.
Tai greitesnis, paprastesnis ir pigesnis būdas nei moters sterilizacija – jo
metu taikoma dažniausiai tik vietinis nuskausminimas, pati operacija
užtrunka apie 15-20 minučių ir nėra būtina hospitalizacija. Vazektomija
nepakeičia vyro lytinės potencijos, organizmas ir toliau gamina vyriškus
hormonus, išlieka erekcija ir ejakuliacija.

Operacijos metu, ties spermos kanalais sėklidėse, įšvirkščiami vietiniai
nuskausminamieji ir padaroma mažytė įpjova. Per įpjovą sėkliniai latakai
ištraukiami, nupjaunami ir perrišami. Įpjova tokia maža, kad jos netgi
nereikia susiūti. Operacija atliekama ambulatoriškai gydytojų kabinetuose,
klinikose ir ligoninėse. Vyro nevaisingumas po vazektomijos nėra fiksuojamas
iš karto – reikia palaukti nuo keleto savaičių iki kelių mėnesių, kadangi
nevaisingumas nustatomas tik tada, kai vyro sėkloje neaptinkama
spermatozoidų.

deje ats i mano iskilusias mintis neradau :) manau ats galetu tik patys
daktarai pasakyti, kurie priziuti pacientus kurie yra tai pasidare.