Tema: Re: vazektomija
Autorius: ALORA
Data: 2009-02-01 14:46:17
aha, panašius skaičius ir ginekologė minėjo. ir sakė, kad tiek moterims,
tiek vyrams mūsų visuomenėje nuo to biškį stogas pavažiuoja.
mūsų draugų šeimoj moteris sterilizavosi. šeima iš turtingųjų, 3 vaikai, abu
apie 45 metų atrodo, nieko netrūksta. ir kartą (aš kaip tik laukiausi)
moteriškė prie butelio pasisakė, kad jaučiasi nepilnavertė ir mano, kads
vyras ją tokia laiko. nes ilgainiui tarp jų buvo pereita prie susilaikymo ir
sterilizacija kaipo ir neturi prasmės...
Aš manau, kad šioje srityje labai svarbu žinoti, kad nevaisingumas yra
grįžtamas. kiek žinau, netgi nuo kontraceptikų dingus menstracijoms moterys
jaučiasi blogai. Žodžiu, bent jau aš to nedaryčiau ir jokiu būdu nesiūlyčiau
savo vyrui:)