Tema: Re: vazektomija
Autorius: ALORA
Data: 2009-02-02 09:20:48
aš turėjau momeniuj, kad vokietijoje vyrauja aršus matriarchatas, ir jei
moteriška trinktels kumščiu į stalą, tai vyras taip ir padarys:) O šiaip
žmonės su jų baimėmis ir įsitikinimais visur vienodi. Tik aš manau, kadangi
aš nenorėčiau to darytis sau, todėl niekada to nesiūlyčiau ir savo vyrui,
nors tavo loginiams argumentams ir pritariu