Tema: Re: vazektomija
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-02-02 09:39:02
Pernai, atrodo, Lietuvoj buvo aprasytas atvejis, kai gerokai pagyvenes vyriskis atsisake
prostatos pasalinimo operacijos. Nusprende geriau numirt nuo itariamo vezio, negu
pasidaryt nevaisingas.
 Nemanau, kad jis realiai zada turet vaiku. Tokia psichologija.
  O musu urologai dabar labai pamego daryt tokias operacijas, reikia - nereikia.