Tema: Re: kaip atstatyti zarnyno bakterijas?
Autorius: Vai
Data: 2009-01-20 23:51:30
Siulau kup greiciau kreiptis i gastro skyriu su siuntimu i ligonine jei
nenori gauti invalidumo...
Is tavo simptomu sprendziu kad tau Kolitas
Ir kaip speju jau bus opinis arba uminis
Jei nenori kad zarnas keistu i dirbtinas, tai siulau greiciau pasidaryti
biopsija ir dizbakteriozes tyrimus ir tada pamatysi ko nemaciusi: N rusiu
grybeliu ir visokiu kitokiu ch....
Kalbu is patirties, nes jau nuo sios ligos gydausi treti metai, bet as ant
tiek nebuvau uzilginusi kaip tu.....
Kolitas yra baisi visuomenes liga, nes kiek pakalbu zmones visiskai
nekreipia demesio i virskinimo sutrikimus, o kai jau kreipia buna per velu
O visi tie linex ir t.t. nejuokinkit manes, kad jos padeda. Jei norit kad
padetu reikia nerealiais kiekiasi vartoti.
Nuo tokiu ligu ne bifoval, linex tabletem gydyti.
Jei bus geras gydytojas, tai pirma bandys isvalyti tavo zarnyna nuo viso
slamsto su spec. antibiotikais BET butinai vartosi ir gerasias bakterijas
(su nerealiai dieta)
o po to tesi gydyma kelis metelius.
Zmones as negasdinu o kalbu is patirties.