Tema: Re: kaip atstatyti zarnyno bakterijas?
Autorius: [mikro]
Data: 2009-01-20 22:29:44
"Reaver" <ner@ner.lt> wrote in message
news:gl58ni$mdi$1@trimpas.omnitel.net...
> Gal vitaminu daugiau reikia gerti ir valgyt maista sveikesni/kitoki?
vitaminus irgi vartoju, o kas del maisto, tai lyg stengiuosi reguliuoti sita
dalyka, visokiu keptu ir astraus maisto maziau, bet ne visada tiesiog iseina
del darbo ir t.t.. kitas dalykas, maitinimasis nereguliarus, tas irgi aisku
savo duoda..

 Vaistai
> ne iseitis, situs atsimenu gerdavau, kai uzeidavo tryda, tai rodos
> padedavo, bet man tai uzeidavo retai, trubut galima buvo ir be ju
> apsieiti. Sakyciau jei nori susitvarkyti visam, o ne laikinai, tai jokios
> tabletes tau nepades, o jei pades, tai bus tik laikinai, siulau ziuret i
> maista. O gal tai nuo nuotaikos priklauso? Gal tau netruksta
> vitaminu/bakteriju, o tiesiog susinervinus ar esant dideliam stresui taip
> buna, nepastebejai?

buna ir nuo strewso zhopa, taciau tai momentine, o dabar kuris laikas jauciu
kad darosi blogai viduriuose:)