Tema: Re: kaip atstatyti zarnyno bakterijas?
Autorius: ArunasM
Data: 2009-01-20 23:22:36
visada siulau skaityti tai, kas prideta pakelyje - paciento informacinis
lapelis. ten kiekvienas zodis pasvertas ir pamatuotas, taigi gausi tikslia
trumpa informacija apie kiekviena vaista.

siuo atveju konkreciai:

http://www.vaistai.lt/index.php?option=com_vpcomponent&Itemid=39&task=show_anot&location=0L0000000000&kodas=370c81&searchword=linex

linex kiek pamenu vienas pirmuju bakteriniu trydos preparatu :)

yra analogu visokiu kitokiu bakteriju, reik jau ziuret, skaityt, kuo vienos
pranasesnes uz kitas, bet manau tai turetu but veiksminga ir turetu buti
vartojama laikinai. sistemos nepakeisi, jei jau ji slubuoja - reik ieskot
priezasciu, ir jas salinti, o ne pasekmes.