Tema: Re: kaip atstatyti zarnyno bakterijas?
Autorius: Reaver
Data: 2009-01-20 21:29:55
Gal vitaminu daugiau reikia gerti ir valgyt maista sveikesni/kitoki? Vaistai
ne iseitis, situs atsimenu gerdavau, kai uzeidavo tryda, tai rodos padedavo,
bet man tai uzeidavo retai, trubut galima buvo ir be ju apsieiti. Sakyciau
jei nori susitvarkyti visam, o ne laikinai, tai jokios tabletes tau nepades,
o jei pades, tai bus tik laikinai, siulau ziuret i maista. O gal tai nuo
nuotaikos priklauso? Gal tau netruksta vitaminu/bakteriju, o tiesiog
susinervinus ar esant dideliam stresui taip buna, nepastebejai?