Tema: Re: Insultas
Autorius: VNO
Data: 2009-01-16 10:50:50
zmoniu smegenys dar manau ilgai bus paslaptis.
varciau cia toki zurnala - tai buvo apie regejima idomus straipsnis.
pvz jei zmogui duoti veidrodinius akinius per kuriuos ji matys apversta vaizda, tai jau po nedidelio laiko smegenys sugeba ta vaizda apversti argal.

ten is esmes buvo kalbama, kad zmogaus akis - nemato, kad mato smegenys.
yra tveju, kai akli zmones gali atskirti spalvas ar teksta kieciant ji ranka.

tad del to manau ir ta fizio terapija yra naudojama - kad smegenus pradetu vel veikti naudojant kitus resursus.

VNO