Tema: Re: Insultas
Autorius: digis
Data: 2009-01-15 22:15:56
Apie mediciną mažai gaudausi, bet iš patirties galiu tik tiek papasakoti.

Močiutė 78m, iškart po insulto manęs nepažindavo, mažai judėdavo. Mama
(dirbanti bendrosios praktikos gydytoją) kas dieną statė lašelines,
siuntė į sanatoriją, liepė dirbti įvairius smulkius ūkio darbus (plauti
indus, šluostyti ir t.t), diena dienon. Atrodo po kelių mėnesių 3-4, lyg
ir atsistatė. Kažkiek vaikšto, valgyt pasidaro, mane pažįsta, nors
atmintis aišku jau suprastėjusi. Vistiek žmogus po insulto pasikeičia.

Kiek supratau, reabilitacija buvo daroma neduodant žmogui užstingti ir
visur jį varinėjant :). Mol, jeigu užsigulės lovoje, iš vis bus blogai.

Kiek čia moksliškai ir mediciniškai pagrįsta - neįsivaizduoju.