Tema: Re: Insultas
Autorius: Ruta
Data: 2009-01-16 10:06:53
Tai patvirtina tai, ką esu skaičiusi: svarbiausia - fizioterapija nuo
pat pradžių, nuo pat pirmos dienos (na, žinoma, atitinkamai, bet būtent
- neleisti "užsigulėti"). Medicininis paaiškinimas buvo toks, kad tie
ryšiai smegeninėj, kurie yra pažeisti, tai jau šiaip ar taip
nebeatsistato. Bet žmogaus smegenys yra labai "plastiškos", ir
atsisakius vienam sektoriui, kiti _gali_ perimti jo funkcijas, tik
reikalinga atitinkama stimuliacija (taip sakant, smegeninei reikia
įrodyti, kad tai būtina :) ). Tai sutampa ir su Bone Daddy pasakymu, kad
nuo amžiaus priklauso, jaunesniam žmogui, matyt, tai pavyksta lengviau.

Iš praktinių patarimų ten buvo minėta, kad, jei suparalyžuota viena
pusė, tai reikia kaip tik stengtis iš tos ( o ne sveikosios) pusės su
žmogumi bendrauti: sėstis ant/prie lovos, šnekinti, ką nors paduoti.
Gerai, jeigu yra galimybė lovą pastatyti taip, kad durys būtų iš
supralyžuotos pusės. Žodžiu viską, kad būtų priverstas kreipti dėmesį į
tą /per tą pusę.