Tema: Re: IIHF WC Slovakia
Autorius: Jantar
Data: 2011-05-06 13:24:06
O per kur ziurejai Rusija - Danija? viasatas turejo nuo 12 nakties rodyt, rode kazkoki antros eiles europos futbolo pusfinali tarp portugalu.
Siandien vel pusle meto i skyle, tai rodys Vokietija - Sveicarija nuo vidurnakcio, o Kanada - JAV ryt ryte 9... Na kita savaite, kai pakartos visus krepsinius, lyg prades zmoniskai rodyt.
Kazkas dar rase, kad keiciasi pirmo diviziono grupiu skirstymo tvarka, bet as nieko negirdejau, gal ka zinai? Ar rimtai gali tekt lost su latviais?