Tema: Re: IIHF WC Slovakia
Autorius: Jantar
Data: 2011-05-03 11:44:20
Nemaciau dar latviu, bet smagu, kad zaidzia su visom stipriausiom rinktinem, nors ir kazkokiu man visai negirdetu atsirado rinktinej, Saulietis, Kenins, Pecura, Kulda, Pujacs turbut arba pirma karta losia, arba tik kada neseniai pradejo, reiskia nauja karta irgi stipri auga :) Ir pries danus turetu sulost manau latviai, bet sekanciam etape bus labai sunku, Slovakija, Rusija ir vokieciai su kruva tasku....
Va siandien labai svarbus taskai Slovakija - Rusija losiami, pralosus ir naujoj grupej reikes lost su cekais, suomiais, ten pralosus gali tekt ir su kokia Kanada ar JAV pirmam atkrintamuju etape susitikt. O vokieciai jau bus su dviem pergalem iskart.