Tema: Re: IIHF WC Slovakia
Autorius: Jantar
Data: 2011-05-05 13:00:48
Nemaciau nei tu, nei anu, o tik Svedija i vienus vartus musancia amerikonus, ir net kartojimo negaliu paziuret. Gaila latviu, bet danus turejo iveikt, pasiteisint sunku.
Va svedu puolimas gerai ziurejosi, grazios kombinacijos, graziai juda ritulys, bet ginyba kaip buvo skyleta, taip tokia ir liko. O ir vartininkai ne stebuklas. Bet startines pozicijos naujoje grupeje geros, kas cia dar, prancuzai pirmi presininkai :)