Tema: Re: IIHF WC Slovakia
Autorius: Jantar
Data: 2011-04-29 14:11:33
Jau pasirode sudetys IIHF puslapy, bet Vaneko ten nera. Daugumoj tik vietiniai ir is Sveicarijos lygos, bent jau man tai negirdeti tie austrai :) Pas slovakus atejo Gaborikas, Latvija Masalski i vartus, JAV kazkokia silpna sudetis pasirode, svedija irgi su klaustuku. Vistiek man geriausiai ant popieriaus atrodo Cekija, zinomi zaidejai, dauguma zaidzia Europoj, tai bus priprate prie didesnes aikstes, yra ir jaunu, ir pabai patyrusiu zaideju, butu fainai, jei pakartotu pernyksti pasiekima.
O del zaideju pridejimo nesupratau pilnai, zaidejai gali buti pridedami per pirmas 3 rungtynes iki maksimum 25 saraso? O veliau nuo antro etapo is viso tik du galima pridet?