Tema: Re: LKL game 5
Autorius: Riudolfas
Data: 2010-05-19 17:18:45
Visiskai jus teisus. Tu isimciu yra be galo daug. Pamenu dar prie gerbiamo
amzinatilsi Lizaicio kaip nuosirdziai palaikem Ryta kai jis zaide taures
varzybas, o dabar nelinkiu pralaimejimo, bet nejaudina ar laimi ar pralaimi.
Vadovas "zolininkas" padare savo ne tik mums bet ir tikriems fanams
(Ledinmetis)

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5128 (20100519) __________

http://www.eset.com