Tema: Re: LKL game 5
Autorius: JK
Data: 2010-05-19 16:11:53
galiu pasakyt tik viena - kai buvo dar Statyba - as buvau dar snarglius,
taciau labai gerai pamenu, kai nuvesdavo tevas i rungtynes ir visi skandavo
Statyba! Statyba!...o per mikrofona buvo liepiama skanduoti Lietuvos Rytas.

Taip, kad mielasai neapsigauk ir neskleisk savo ereziju prasau.

Dar pabaigai galiu parasyt, kad kai Zalgiris laimejo EL - su visais draugais
(nesvarbu kieno jie buvo fanai) sventem visa nakti. Nes tai buvo stebuklas,
kurio gali buti ir nebesulauksiu as iki savo mirties (turiu omeny visas LT
komandas).