Tema: Re: LKL game 5
Autorius: Kestas
Data: 2010-05-18 20:15:15
> p.p.s vilnieciu gerbejai atrodo kaip debilai pirmaujant lrytui skanduodami
> ta zinoma skanduote apie zalgiri. truputi ne vietoje... uz tai butu galima
> patiuninguoti dantis vienam kitam.

ta skanduotė niekada ne vietoje. tai degradavusių alchašų lygio šūkis, gilaus kaimo (blogąja prasme) požymis. nesuprantu, kaip bent jau išoriškai kultūringas, išsilavinęs žmogus gali sau leisti tai šaukti. deja, matyt leidžia, nes juk ne vien marozai visokie ten susirinkę... kita vertus, Žalgirio fanai absoliučiai analogiškame lygyje su savo "fuck you ref" arba "Ryžas - pydaras". Halėj jau būti nebesinori - į vieną ausį žalią kūrva, į kitą - pyderai. daugiau nieko ir negirdi. sėdi šalia vaikučiai ir visokie mokykliniai "iš gerų šeimų" ir rėkia visa gerkle patenkinti. argi seniau taip būdavo? man gėda už tautiečius, rėkiančius viešai tokias šlykštynes. apskritai teisinėj valstybėj taip būti negalėtų, policija turėtų visus, kurie rėkia necenzūrinius šūkius, bilietuoti be pasigailėjimo, nes tai draudžiama pagal mūsų civilinį kodeksą. gaila, kad tie įstatymai pas mus tik dėl vaizdo. kažkaip praėjo 20 metų, bet dauguma laisvę suvokia tik kaip galimybę spjauti ant visų ir ant visko.

btw, koks ten paskutinis zodis ant Ryto plakato?