Tema: Re: LKL game 5
Autorius: Riudolfas
Data: 2010-05-17 22:11:30
Is tikruju gal tau pasigirdo? Jie nieko izeidziancio neskandavo, tiesiog jie
negalejo taip daryti :)
Dar vienas malonu aspektas. Musu trispalve. Uzrasas ant jos-" Vilnius myli
Zalgiri". Tikra tiesa

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5122 (20100517) __________

http://www.eset.com