Tema: Re: LKL game 5
Autorius: Riudolfas
Data: 2010-05-18 19:50:39
Statybos ir Lryto lyginti tikrai negalima. Tas pats kas lyginti anu laiku
alu ir darbtini vadinamaji alu.:) Statyba, tai komanda turejusi tradicijas,
kazka tikrai vilnietisko(pan. kaip Vilniaus Zalgiris), pats kadaise pamenu
sporto rumuose is sirdies palaikydavau. Galbut analogas galetu buti
Sakalai(idejus finansu).  Rytas, kaip rase jau vienas jusu sukritikuotas
zmogus,  tam tikrai masei sukurtas produktas.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5124 (20100518) __________

http://www.eset.com

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5125 (20100518) __________

http://www.eset.com