Tema: Re: [Python, LibreOffice]: reikia krypties
Autorius: ejs
Data: 2014-04-03 14:19:04
2014-04-03 13:55, Laimis rašė:

> Panašu į reporting uždavinį, kuriam ir priemonės atitinkamos. Pavyzdžiui
> JasperReports. Kad ir kiek būtų šaltinių, galiausiai duomenys surenkami
> į krūvą (kokią db ar csv) ir tada jau išskirstomi į ataskaitos laukus su
> įmantriausiu įmanomu formatavimu ir kita clumsy logika.

Pats revit'as formuoja ataskaitas, darbinė kopija pridedama ;)
Bet yra problema jas korektiškai įdėti į dokumentaciją (per kelis lapus,
formatavimas, lentutės ir tt ir pan) bei korektiškai suformuoti
skaičiuoklės failą. Ir dar problema su 'schedule keys', kurių nemato
link'intame faile. Gal kokiais 2018'ais ir išspręs šią problemą, o
dirbti reikia dabar ;)

> O čia kaip? Poraštė == footer'is?

  ;)

> Žiniaraščio forma, tai konkretus xls/ods šablonas (ir apyvartoje būtent
> elektroninis variantas) ar tik forma layout'o prasme, kuri paskui
> popieriu paleidžiama. Pasikartosiu, bet IMHO ataskaitas
> patogiau/tikslingiau formuoti su tam skirtomis priemonėmis, o ne su LO
> writer'iu.

forma == popierinė forma, kuri privalomai pasirašoma (vistik dideli €€€
skaičiuojami). Apyvartoje - XLS failas, kuriame dirbti vistik patogiau.

--
ejs