Tema: Re: [Python, LibreOffice]: reikia krypties
Autorius: ejs
Data: 2014-04-01 13:54:24
2014-03-31 19:48, Laimis rašė:

> Nelabai supratau, kokius argumentus?

Galimus ;)
Ten string'ą reik paduot, tai mane ir domina ar pvz egzistuoja
'GetActiveObject('Openoffice.Calc')'

> 'GetActiveObject', tai grąžina COM objektą, o visa jų API hierarchija
> yra išsamiai dokumentuota. Tik bėda, kad MS'e, o Libre/OO scripting'o
> API yra (visiškai) kitokia ir necom'inė (deja, bet išbaigtumu/vientisumu
> ir dokumentavimu, tai veikiau komatozinė).

:-[

tikėjaus per dotNET'ą galima valdyti OO/LO. Su OO serverio režimu lyg ir
esu nagrinėjesis kažkokį pavyzdį, reiks kelt užrašus.

> Pačiam reikėtų kokios nors bibliotekos (iš aibės jų alpha, broken ir
> unmaintained), bus netgi žymiai paprasčiau, nei per .Net interop:
> https://pypi.python.org/pypi/odslib
> https://pypi.python.org/pypi/ezodf/0.2.5

Ech, vėl reikės mokytis

Python'as modelio objektus pasiekia per dotNET, taip kad tas pats š...

Užduotis tokia po2rnė: yra programoje suformuotas žiniaraštis (langai,
durys, sienos, ir tt) ir man jį reikia pasidėti į Calc'o lapą arba
failą. Yra tam skirtų plugin'ų, bet jie dirba tik su instaliuotu ekceliu
ir neradau nė vieno (mokamo arba ne), kuris savarankiškai suformuotų
XLS(X) failą.

--
ejs