Tema: Re: [Python, LibreOffice]: reikia krypties
Autorius: ejs
Data: 2014-04-03 13:32:38
2014-04-03 10:14, trigras rašė:

> Tai OpenXml SDK kaip ir tiktų.
>
> O jeigu visgi nėra didelio troškimo programint, gal dar toks variantas
> tiktų - susiformatuoji tuščią excelio failą, tada pirmoje celėje
> importuojies CSV (Date->From text).
>
> Vėliau su dešiniu pelės mygtuku tiesiog renkies "Refresh" (arba Data
> ->Refresh All -> Refresh) ....

Problema yra didesnė.
Dabar skaičiuoklės failas yra tik tarpinis dokumentas, nes ne visą
informaciją galiu pagriebti tiesiogiai (Revit ribojimas). Todėl dabar
eksportuoju iš kelių failų, viską importuoju į LO Calc'ą, tinkamai
išrikiuoju ir TADA viską keliu į LO Writer'į.
Nes žiniaraščiai turi būti pateikiami atitinkama forma, o nei LO, nei
M$O mano žiniomis negali į skaičiuoklės poraštę (sic!) įkelti lentelės.

Jei Revit'as leistų matyti ir analizuoti link'into modelio vidinius
raktus (Schedule Keys), ta problema būtų gerokai mažesnė. Dabar vienas
žiniaraštis formuojamas iš 2-3 modelio failų.
--
ejs