Tema: Re: [Python, LibreOffice]: reikia krypties
Autorius: Laimis
Data: 2014-04-03 13:55:20
ejs rašė:

> Problema yra didesnė.
> Dabar skaičiuoklės failas yra tik tarpinis dokumentas, nes ne visą
> informaciją galiu pagriebti tiesiogiai (Revit ribojimas). Todėl dabar
> eksportuoju iš kelių failų, viską importuoju į LO Calc'ą, tinkamai
> išrikiuoju ir TADA viską keliu į LO Writer'į.

Panašu į reporting uždavinį, kuriam ir priemonės atitinkamos. Pavyzdžiui
JasperReports. Kad ir kiek būtų šaltinių, galiausiai duomenys surenkami
į krūvą (kokią db ar csv) ir tada jau išskirstomi į ataskaitos laukus su
įmantriausiu įmanomu formatavimu ir kita clumsy logika.

> Nes žiniaraščiai turi būti pateikiami atitinkama forma, o nei LO, nei
> M$O mano žiniomis negali į skaičiuoklės poraštę (sic!) įkelti lentelės.

O čia kaip? Poraštė == footer'is?
Žiniaraščio forma, tai konkretus xls/ods šablonas (ir apyvartoje būtent
elektroninis variantas) ar tik forma layout'o prasme, kuri paskui
popieriu paleidžiama. Pasikartosiu, bet IMHO ataskaitas
patogiau/tikslingiau formuoti su tam skirtomis priemonėmis, o ne su LO
writer'iu.