Tema: Re: [Python, LibreOffice]: reikia krypties
Autorius: ejs
Data: 2014-04-02 12:04:56
2014-04-01 17:05, trigras rašė:

> Tai visgo kokio failo reikia? Jei XLSX tinka - imčiau Open XML SDK (gal
> ir ODS padaro anot VaidasB). Gal dokumentacija ir ne stebuklinga, bet su
> "Productivity Tool" gali atsigamint kodą. Bandžiau kažką panačaus
> OpenOfisui pagamint - tai neiškenčiau, mečiau tą rekalą ...

poreikis yra programoje suformuotą žiniaraštį perkelti į skaičiuotuvės
failą, išlaikant formatavimą (pvz ugnies atsparumas - centruojamas,
ilgiai, kainos - dešinėn).

Tinka ODS, XLSX, XLS. Ir, kaip paaiškėjo, vistik racionalu formuoti
failą, nei maitinti duomenis per programą.

Revit'o programoje viskas yra padaroma, bet žiniaraštį arba galiu arba
įdėti į brėžinį, arba išgauti CSV. CSV is no-go.

Žiniaraščių per dieną dabar yra 2-3, po 20-250 pozicijų. Rankinis
formato sudėjimas užima pakankamai laiko. O jei paaiškėja kad pvz vienų
durų ugnies atsparumas yra KITOKS, visas žiniaraščių komplektas lekia į
/dev/null

--
ejs