Tema: Re: transakcijos
Autorius: 2x50
Data: 2011-12-09 18:12:55
hehe, kas realiai su tuo susidures, tas mane supras....
Esu ne karta girdejes mazdaug tokiu pareiskimu "tai cia pramigruoti is
vienos DBVS i kita, nieko cia sudetingo". Veliau buna labai dideles akys ir
klausimai mazdaug "o tai ka, cia sitas ne taip pat veikia kaip ten?"
Taip kad savo sarkastiskus juokelius siulau pasilaikyti tiems, kuriems
galima smegenine pudrinti. Juo labiau kad tokie postai yra visiskai
beprasmiai...

"Domas Mituzas"  wrote in message news:jbtb4c$mbm$1@trimpas.omnitel.net...

On 12/9/11 12:54 PM, 2x50 wrote:
> Cia klausimas man ar i vieas erdve?
> Jei man, tai atsakysiu - neturiu zalio supratimo...

Čia buvo retorinis klausimas, iš ties. Tiesiog tarp PG ir InnoDB ir daug
modernių duomenų bazių pastatytų ant MVCC principų tų skirtumų ne tiek
jau ir daug (yra keletas, aišku ;-)

Nustebau, pamatęs tokį 'aukso vertės žodžiai' įvertinimą apie elementarų
mojavimą rankomis ;-)

Domas