Tema: Re: transakcijos
Autorius: ReM
Data: 2011-11-22 21:09:59
> Transakcijos reikalingos ne tik tada, kai kelios operacijos atliekamos vienu
> metu (neapibrezus bendros transakcijos, kiekviena operacija atskirai visvien
> bus transakcija), jos taip pat reikalingos tam, kad izoliuoti redaguojamus
> duomenis nuo kitu transakciju t.y. tas pats duomenu vienetas tam tikru laiko
> momentu gali buti redaguojamas vienos ir tik vienos transakcijos, tai yra
> bet kokios db esme...

Kitaip sakant, taip yra apsaugoma nuo to, kad kažkas kitas tuo momentu pakeis duomenis? Ar gali būti dar blogiau, kad išvis duomenys bus įvesti neprognozuojamai?
Bet jei kiekvienas įrašas vis tiek sukuria transakciją, tai kaip ir neturėtų būt įmanoma kažką sugadint?
Mane labiau domina kelių vartotojų darbas su DB tuo pačiu metu. Ar galima situacija, kad be tranzakcijos kažkas bus sugadinta? Ar tuo rūpinasi pati DB?

> Siulau pasidometi postresql implicit / explicit transakcijomis, o tam, kad
> suprast kam jos is viso reikalingos, siulyciau pradeti cia
> http://en.wikipedia.org/wiki/ACID

Ačiū, būtinai paskaitysiu.