Tema: Re: transakcijos
Autorius: ReM
Data: 2011-11-24 18:58:35
"Jornada Del Muerto" <jornada@lythum.lt> wrote in message news:jal8ru$7p0$1@trimpas.omnitel.net...
> Its depends, tu insertu updeitu visokiu buna :) pvz.:
>
> UPDATE
>    LENTA
> SET
>    LENTA.Laukas = T3.laukas
> FROM
>    T1
> INNER JOIN
>    T2 On T1.xx2 = T2.xx3
> INNER JOIN
>    T3 On T2.xx2 = T3.xx1
> WHERE
>    LENTA.xx5 = T1.xx1
> And T1.xx5 BETWEEN '2011.01.01' AND getDate()

> [...]
Taip, čia suprantama, aš turėjau omenyje paprasčiausią vieno įrašo insertą arba updeitą Viena SQL komanda keičia tik vieną įrašą.

Pabandžiau abiem būdais:

Ciklas, kuriame vykdoma krūva SQL, insertina po vieną įrašą. Veikia

Begin. Ciklas, kuriame vykdoma krūva SQL, insertina po vieną įrašą. Commit. Veikia.

Kad veiks tai ir iš pradžių buvo aišku, bet manau, kad galima sakyti, kad ŠITAM atvejui transakcija nebūtina...
Apie veikimo greitį diskutuoti neverta, kaip jau minėjau, įrašų yra tik keli šimtai, todėl įvykdoma greitai.