Tema: Re: transakcijos
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-11-23 09:50:01
    Gali buti ir tai, taciau daugumos db sistemu biznio logikoje buna kazkokios db operacijos kurios itakoja ne viena irasa ar net skirtingu lenteliu irasus, pvz. tu kazka pusiau tik dar spejai pakeisti (ta prasme vieni irasai pakeisti o kiti dar ne), o kitas vartotojas ar procesas jei visam tavo procesui neuzdeta tranzakcija nuskaito ta ne iki galo tvarkinga informacija...  Pvz. ji kokia nors svarbi finansine informacija ir *BOOOM* sutrinka visos sistemos darbas.... ar net remiantis netvarkingais duomenimis sukuriama kazkokia kita informacija ir taip gausi visa kruva problemu...

JDM.