Tema: Re: Jungimasis prie oracle DB per tuneli
Autorius: Donatas
Data: 2011-09-30 09:16:54
Niekas nieko nenori nulauzti , visi susitarimai yra  ir kaip reikejo
tiketis, man nebuvo paduotas sutarties priedas, kuriame kaip tik aprasyta
procedura. Dabar paziurejes jau zinau:  yra funkcija ir kaip rasyta
paduodamas asm. kodas. Imone Sodra (kazkur jau buvau rases) , gal gali duoti
paprasiaucia pvz kaip butu galima su maziausiomis pastagomis (bus atliekama
mazai uzklausu) pateikti end useriui rezultata ? Kaip supratau esi su tuo
susidures.

Aciu
--
Donatas