Tema: Re: Jungimasis prie oracle DB per tuneli
Autorius: Donatas
Data: 2011-09-27 08:13:26
Supratau , aciu uz patarimus ,bandysiu realizuoti. Del lentu strukturos
manau problemu nebus , tiesiog parasys ka galima is kur imti , itariu net
uzklausu tipus man ribos , bus galima pvz tik pagal asmens koda (nesusidures
ar galima selectus apriboti), bet ten DB per daug rimta , kad leistu ieskoti
ka nori, kiekviena uzklausa itariu registruos ir dar gerai jei neapmokestins

Donatas