Tema: Re: Jungimasis prie oracle DB per tuneli
Autorius: Baterijus
Data: 2011-09-29 15:46:37
Spėju. Nes su procedūrom nesunku apribot su skaičiuot kiek užklausų kokių
darei. Jei tau duotų tiesiogiai selectint, tai patys nežinotų kiek tu
duomenų išsitraukei. Nebent yra kokie nors sudėtingi sprendimai, apie
kuriuos aš nenusimanau :)
Pavyzdys galėtų būt Sodra. Duoda naudotis viena stored procedūra, kuriai tu
paduodi AK, dar ką nors ir gauni result set'ą su žmogaus duomenimis. Viduj
ta stored procedūra jau kontroliuoja, kad gautum tik tai ką galima ir viskas
būtų užfiksuota. Paprasta ir efektyvu.
O apie kokį sprendimą kalbi nežinau. Nori apeiti ir pasiimti visus duomenis
iš DB? :)

"Donatas"  wrote in message news:j5rvbr$3db$1@trimpas.omnitel.net...

Cia teigi, kad butent per proceduras eikes daryti ar speji ? Del uzklausu
apskaitos nesu tikras, bet itariu nemokamai kiek nori niekas neleis naudotis
(istaiga ta). Jei susidures , gal gali pasidalinti sprendimu  :) ?

--
Donatas