Tema: Re: c++ eilutes
Autorius: Dainius
Data: 2011-08-18 16:52:03
On 08/18/2011 03:33 PM, Laimis wrote:

> C++ standard library *yra* C++ standarto dalis. *Neatsiejama* C++ kalbos
> standarto dalis. Kam aš C++ standarto nuorodą pateikiau...
> Tėra tik sąlyginis skirstymas/atskyrimas, kas yra „core language“ ir
> „library“; modernūs kompiliatoriai (kartu su 3rd party bibliotekomis)
> siekia/stengiasi kuo geriau įgyvendinti visą C++ standartą.

kokia populiari biblioteka bebutu, ji yra priedas, o ne kalbos dalis. Ne
veltui juk reikia rasyti std:string, arba use namespace std.
Nors kadangi daugumas dabartiniu programuotoju nemato skirtumo tarp new
char* ir new String. Tai galima gyventi galvojant, kad kazkokie objektai
jau tapo kalbos dalimi, svarbiausia, kad kompiliatorius kompiliuoja..