Tema: Re: c++ eilutes
Autorius: Laimis
Data: 2011-08-18 14:36:43
Dainius rašė:
> "...The C++ Standard Library provides an extensible _framework_..."
> ar gali std:string naudoti bet kuriame C++ kode? Ne.

Žinoma, kad drąsiai gali. O jei kažkoks labai pusėtinas, nestandartinis
ir/ar kreivas C++ kompiliatorius (kuris nesiteikia/nesistengia
įgyvendinti standarto; beje gal galėtum nors vieną tokį, kelis
įvardinti, kurie neturi std:string...?) to nesupranta, tai aš kur kas
labiau susirūpinčiau ar jis be tokių pačių problemų, tvarkingai
supranta/realizuoja ir pačios _standartizuotos_ kalbos duomenų
tipus/konstrukcijas...

> Pagal tave iostream ar net "cout" tikriausiai irgi standartinis tipas?
> nes "...cout is standard output stream..."

C++ standard library yra neatsiejama to pačio C++ standarto dalis ir
visi ar absoliuti dauguma modernių C++ kompiliatorių tą biblioteką
padoriai realizuoja.
Šia prasme yra visiškai saugu, portabilu ir net rekomenduotina naudoti
standartines bibliotekas, pasiremti jomis. Tiek pat saugu, kiek saugu
pasiremti C++ standarto duomenų tipais/konstrukcijomis.