Tema: Re: c++ eilutes
Autorius: Laimis
Data: 2011-08-18 16:34:14
Dainius rašė:

> _rekomenduotina_ naudoti, bet tai nereiskia, kad sios bibliotekos yra
> C++ dalis.
> Taip jos buna kartu su tikriausiai kiekvienu C++ kompiliatorium, bet tai
> nereiskia, kad siu biblioteku klases yra C++ standartas. Tai yra C++
> standartines _bibliotekos_, kurios _praplecia_ C++ funkcionaluma.

C++ standard library *yra* C++ standarto dalis. *Neatsiejama* C++ kalbos
standarto dalis. Kam aš C++ standarto nuorodą pateikiau...
Tėra tik sąlyginis skirstymas/atskyrimas, kas yra „core language“ ir
„library“; modernūs kompiliatoriai (kartu su 3rd party bibliotekomis)
siekia/stengiasi kuo geriau įgyvendinti visą C++ standartą.