Tema: Re: Seamonkey, imap ir message filtrai
Autorius: Laimis
Data: 2011-07-14 11:24:39
ABLomas rašė:

> Šiaip ar taip, mnenhy vienas iš tokių addonsų kuris gyvena nuo kokių
> 2002 metų, tai tikimybė kad greit numirs - maža. Bet problemos vienaip
> ar kitaip nesprendžia.

Tai galbūt jis dar ir galėtų būti išimtis mano taisyklėse, šalia ABP.
Naudojausi DownloadThemAll (kurio kilmė irgi panašiai nuo kokių
2002'ųjų; pasirodė tai nepakankama sąlyga); atėjo SM 2.2 ir paliko
uncompatible. Dabar grūskis į zip'o vidurius, redaguok versijos
skaičiukus ir spėliok padoriai veiks jis ar ne, kol developer'iai patys
jį suderins. Neeee...