Tema: Re: Seamonkey, imap ir message filtrai
Autorius: ABLomas
Data: 2011-07-13 21:39:12
On 2011.07.13 21:28, Laimis wrote:
> tačiau kol kas dar vargiai suprantu, kaip mnenhy teikiamas
> funkcionalumas (custom views/headers ir etc) susijęs su mano
> aprašytais filtrais, t.y. automatizuotomis laiškų apdorojimo
> taisyklėmis (Tools -> Message Filters).

Kažkada (gal dar pre-2 serijoj?) buvo toks bugas (ar "feature trukūmas")
kad pagal neatvaizduojamus message pane headerius negalima buvo daryt
jokių actions'ų, įskaitant filtravimą.
mnenhy tą reikalą padėdavo workaroundinti tik tiek, kad galima buvo
užsidėti custom header view'są ir į jį includinti headerius, pagal
kuriuos vėliau buvo norima filtruoti žinutes.

Aišku, jei su visais atvaizduojamais headeriais neveikia - tai tada čia
visai kita, nesusįjusi problema - bet pamėgint ilgai netruko, ane?

> Vis tiek liksiu su SM. Man patinka, kad tai visa/vientisa platforma
> (atsinaujini viską vienu metu), su vienu password manager'iu ir
> master password'u.

Nu bet, paskui jai taip pradėjo "trūkt dėmesio", kai visi developeriai
nubėgo pas TB/FF - kad liko tik kažkoks klaidom aplipęs pusiau skustas,
pusiau luptas produktas...
Man tai turbūt lemiamas posūkio taškas buvo, kai antroje versijoje Turbo
išmetė. Ir - lygtais nieko pakol kas nepritrūko ;-)

https://bugzilla.mozilla.org/enter_bug.cgi