Tema: Re: Seamonkey, imap ir message filtrai
Autorius: Laimis
Data: 2011-07-13 21:28:55
ABLomas rašė:

> Susidūriau...
> Sprendimas (mano atveju) - TB+mnenhy (nors mnenhy ir SM veikė, bet
> nelabai korektiškai).
> Taip ir baigės mano pasibuvimas su SM, nors su tuo produktu buvau nuo
> ~2000'tųjų ;-)

Dėkui už dėmesį, žinoma, tačiau kol kas dar vargiai suprantu, kaip
mnenhy teikiamas funkcionalumas (custom views/headers ir etc) susijęs su
mano aprašytais filtrais, t.y. automatizuotomis laiškų apdorojimo
taisyklėmis (Tools -> Message Filters). Nebent turi omenyje, kad po
mnenhy instaliavimo tai susitvarko?
Laiškų paieška panelėje (mygtukas „Advanced“ message search) net ir be
mnenhy pagal custom header'ius veikia, tačiau atrodytų visiškai
identiški filtrai (Tools -> Message Filters) kažkodėl nesuveikia. Net
jei jie ir suveikia laiško gavimo metu, tai jų neįmanoma paleisti
rankutėmis (Tools -> Message Filters -> „Run selected filter(s) on:“;
Tools -> „Run Filters on Folder“; Tools -> „Run Filters on Selected
Messages“).

Vis tiek liksiu su SM. Man patinka, kad tai visa/vientisa platforma
(atsinaujini viską vienu metu), su vienu password manager'iu ir master
password'u.

> Beje, gal tavo atveju suveiktų View --> Headers --> All - tokiu atveju,
> gal galima būtų kitokį sprendimą sugalvoti.

Jokio poveikio.