Tema: Re: Seamonkey, imap ir message filtrai
Autorius: Laimis
Data: 2011-07-13 22:39:04
ABLomas rašė:

> Kažkada (gal dar pre-2 serijoj?) buvo toks bugas (ar "feature trukūmas")
> kad pagal neatvaizduojamus message pane headerius negalima buvo daryt
> jokių actions'ų, įskaitant filtravimą.
> mnenhy tą reikalą padėdavo workaroundinti tik tiek, kad galima buvo
> užsidėti custom header view'są ir į jį includinti headerius, pagal
> kuriuos vėliau buvo norima filtruoti žinutes.

Tai, kad man tie filtrai (pagal custom header'ius) gal nuo kokios v2.04
veikė. Nebent tas bug'as tiesiog pasireiškia ne visuomet.

> Aišku, jei su visais atvaizduojamais headeriais neveikia - tai tada čia
> visai kita, nesusįjusi problema - bet pamėgint ilgai netruko, ane?

Tai, kad dar nebandžiau... :-)
Ir bandyti nesinori ta prasme, kad mnenhy man kaip ir nereikalingas
(neketinu jo naudoti, nes nemėgstu prisikišti daug įvairiausių add-on'ų,
prie jų priprasti, o jie paskui pradeda smiginėti, tampa
nebeatnaujinami/nebesuderinami ir t.t.), net jei jis turi workaround'ą
mano problemai.

Dabar veikia taip:
- advanced paieška bet kokiu atveju puikiai veikia su visais
header'iais, tačiau filtravimas per custom view neveikia su custom
header'iais;

- filtrai (tools-message filters) garantuotai ir rankutėmis suveikia
turbūt tik su pagrindiniais header'iais (bandžiau su Subject, kt.)

- filtrai (tools-message filters) su custom header'iais suveikia tik
laiško gavimo metu (rankutėmis jų nepaleisi) ir tai ne visada.

Dar ką pabandžiau ir filtrai vėl pradėjo važiuoti, tai pakeičiau
X-BeenThere (nes pastebėjau, kad iš Emacs bug list'o laiškai ateina su
keliais tokiais header'iais skirtingomis reikšmėmis). Žodžiu...

> Nu bet, paskui jai taip pradėjo "trūkt dėmesio", kai visi developeriai
> nubėgo pas TB/FF - kad liko tik kažkoks klaidom aplipęs pusiau skustas,
> pusiau luptas produktas...
> Man tai turbūt lemiamas posūkio taškas buvo, kai antroje versijoje Turbo
> išmetė. Ir - lygtais nieko pakol kas nepritrūko ;-)

Tai, kad SM 2.2 platforma (Gecko 5) ta pati. Kažkiek atsilieka su
atnaujinimais/naujovėmis, bet palaikymas/vystymas dabar lyg ir atsigavo.

> https://bugzilla.mozilla.org/enter_bug.cgi

Suprantama. Kai/jei kantrybė trūks.