Tema: Re: .net lokalizacija [solved]
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-01-03 19:18:41
> paprasciausias budas pvz. property name padaryti is daugiau ne vieno zodzio
> (na, jei kode "ManoMiestas", o PropertyGrid'e kad butu parasyta "Mano
> miestas"; gal be reikalo as cia keliau triuksma; nepamenu

    Sitai jau senai naudoju, tik ne lokalizuotus :)

> o del to, kad "nepatiko negalejimas sukurt universalios vienos klases kuri
> tiktu bet kokiam assembly" - tai ar neiseina metoduose get (o gal ir set)
> pabandyti paieskoti kaip su kokiu RTTI informacijos: kokiame modulyje yra
> klase, ir krauti reikiamos lokalizacijos *.resx bylos string'o turini?
>
> Manager'iai .NET itariu turtingesni galimybemis nei koks RTTI.

    O del lokalizacijos kazkokios vizijos tai ir keleta turiu, bet kurios is ju atveju, kurtusi atskiras lokalizacijos dll kuris atsakytu uz visus tekstus, tik apdirbama kitaip tokiau:

    1. To dll viduje ivairiom kalbom palaikomi resursai ir atitinkami displayname ir description atributai ir visa kita ko dar gali prireikt, kaip pvz jau prireike ir pasidariau lokalizuota boolean i Yes/NO|Taip/Ne TypeConverter, gal net ir lokalizuotos funkcijos ToWords (bent jau ji taip crystal reports vadinasi, tiesa palaikoma tik anglu kalba, kuri raso suma zodziais) ir tt.....

    2. Daryti daugmaz Drupal lokalizacijos stiliumi, tada:

    2.1. Kabintusi kokia nors SQLite db;
    2.2 arba Laikoma viskas ir deserializuojama pvz. XML;
    2.3 arba dar kazkokioje kitoje saugykloje, na ner skirtumo.

    Ir tada implemtintu taip pat visus managerius ir visa kita, kode programeris rasytu pvz visada angliska teksta, atsirastu speciali tada administravimo priemone vertimui ir t.t... sumoje rezultatas abiejais atvejais butu panasus, tik 1 variante kai susikauptu labai daug zodziu butu nemazas bardakas kazka surasti, o drupal principas kad angliskas tekstas yra kaip alias ir pagal ji randamos versijos kitom kalbom to teksto ir viskas laikoma kazkokioje db, pagal ka panorejus galima dar ir rusiuot, o programos starto metu viskas pakraunama 1 karta kad pastoviai nekraudinet ir netormozint softo darbo.

Bent taip as vizija matau :)