Tema: Re: .net lokalizacija
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-12-29 15:27:45
    Pas mane yra savo core lib'ai, virs 10 dll failu, priklausomai kur kokiu reikia atitinkami naudojasi, isskirstyti jie panasiai kaip ir .net i: Alpha.Core, Alpha.IO, Alpha.Data, Alpha.UI ir t.t...  va juos noriu padaryti lokalizuojamus, na ten praktiskai ir dabar viskas suvesta i resursus, dadaryti dar viena resources.kodas.resx ner sunku.

    O kuriamos programos bent pakolkas ne lokalizuojamos (Darau neutral - default language anglu arba lt), vienos angliskos kitos lietuviskos, bet tiek angliskos tiek lietuviskos programos naudoja tuos pacius core lib'us ir va cia norisi ijungt viena ar kita kalba, nes is tu lib'u ateina nemazai user interface'o, pvz savi msgbox'ai savi controlai su ivairiais content meniu ir tt....

    Bet tai kaip suprantu jei niekas nelokalizuota assembly ir perjungsiu i kita kalba tai nieko ir nepasikeis, o kadangi core libai tures kitus resursus pagal kita kalba tai persijungs?