Tema: Re: Ieškau sintagmos programuotoju
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-10-08 16:15:23
    Tie tokie IS projektai kai kazkokia imone uzsisako, viskas buna stipriai jai pritaikoma, o poto imones kuri kure IS savininkas  sumasto ji dar kazkam kitam parduoti tada vel viskas terliojama pagal kita klienta, su tokiu poziuriu niekada nebus gero produkto.

    IMHO. Produkta kurt reikia is karto kaip produkta, zinau daug atveju kada dare butent kaip rasiau pradzioje ir gaudavosi visada sh.. pvz kodel niekas neadaptuoja windowsu pagal kliento norus, del to kad tai produktas ir parduodamas milijardam zmoniu, tiesiog kuriant produkta reik numatyti labai tolima jo vizija arba bent stengtis izvelgti ir is karto numatyti i kur jis gali plestis, pvz net windows api paemus eina rasti reserved parametru, del to kad ju dabar nereikia bet jie palikti ateiciai del suderinamumo, dabar pasakyta ten pvz rasyti NULL ir viskas.