Tema: Re: Ieškau sintagmos programuotoju
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-10-06 17:41:01
    Nu taip, jei ne spaudai tai ne is vieno zmogaus gandelius girdejas, kad tokie kaip pvz sintagma ar kokios alnos ir t.t... tiesiog pinigus plauna su tais tokiais giga projektais uz puse limono ir daugiau :) bent tokie gandai vaiksto, kad tai daznai visokiu buvusiu klasioku ar grupioku susitarimai is kuriu vieni tai klientas, o kiti tai uzsakovas.

    Na bet sakau cia tik gandai, nelabai as gilinuos i tai :)